W PwC doceniamy i rozwijamy cechy, które definiują nas jako ludzi: ambicja, elastyczność, umiejętność budowania relacji, wnikliwość i zdolności przywódcze. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Bo nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie.
Specjalista w zespole wsparcia IT (Warszawa)
Profil kandydata:
Doświadczenie zawodowe: min.1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk
Wykształcenie: wykształcenie wyższe kierunkowe bądź w trakcie studiów informatycznych
Umiejętności techniczne:
-
znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
-
bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10
-
podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
-
znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. G Suite, MS Office
-
dobra znajomość języka angielskiego,
-
umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
-
dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
-
mile widziana obsługa Power BI
Rola :
-
udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,
-
wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego
-
rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym
-
instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy
Co oferujemy:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kartę sportową
-
Dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring
-
Wsparcie Buddy’iego w pierwszych dniach praktyk
-
Wyjazdy integracyjne
-
Sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
-
Świeże owoce każdego dnia i oferta zdrowej firmowej kantyny
-
Lokalizacja biura przy stacji Metro Politechnika
Pamiętaj!
Twoja aplikacja będzie rozpatrywana tylko wówczas gdy wypełnisz formularz aplikacyjny.