W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Nr. Ref.:
Główne zadania:
- Koordynowanie właściwego przepływu informacji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz obsługę rozmów telefonicznych
- Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Przygotowywanie dokumentów i prezentacji w języku polskim i angielskim
- Prowadzenie kalendarza spotkań i pomoc w organizacji czasu pracy przełożonego
- Organizacja spotkań oraz podróży służbowych
- Kompleksowe wsparcie Członka Zarządu w codziennych zadaniach
- Wykonywanie samodzielnych projektów zleconych przez przełożonego
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office: PowerPoint i Excel
- Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność priorytetyzacji zadań
- Umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność efektywnego komunikowania się
- Wysoka kultura osobista
- Dyspozycyjność
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w Banku o ugruntowanej pozycji rynkowej oraz wysokich standardach korporacyjnych
- Zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin
- Opiekę medyczną, bilety do kina lub karnet zapewniający dostęp do wielu obiektów sportowych i rekreacyjnych
- Atrakcyjną lokalizację nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.