Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-01-24
Gdańsk, pomorskie
Księgowość, BPO/SSC
angielski, hiszpański
Data aktualizacji: 2020-01-24
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, globalnego centrum biznesowego, lidera w swojej branży, szukamy kandydatów na stanowisko  


Specjalista ds. credit management z językiem hiszpańskim
Specjalista ds. credit management z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 190993/5868

Opis stanowiska:
  • kontakt z klientami odnośnie zaległych płatności,
  • windykacja należności i monitoring płatności klientów, 
  • odpowiedzialność za proces credit management, 
  • monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analiza sald kont w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy, 
  • rozwiązywanie i raportowanie wszelkich niezgodności, 
  • kontakt z klientami i pracownikami firmy w celu uzgadniania poprawności danych, 
  • współpraca z zewnętrznymi agencjami windykacyjnymi oraz działem prawnym, 
  • przygotowywanie rezerw na rachunkach nieściągalnych, 
  • raportowanie do Team Leadera.
Wymagania:
  • min.rok doświadczenia zawodowego w obszarze AR/OtC/Credit Management w organizacji typu SSC/BPO,
  • kierunkowe wykształcenie (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne),
  • płynna znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego na poziomie min. B2/C1 jest warunkiem koniecznym,
  • bardzo dobra znajomość programu SAP będzie dużym atutem,
  • wysoka komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów, 
  • elastyczne godziny pracy,
  • dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku oraz nowoczesnym biurze.