Główne zdania:
- aktywne pozyskiwanie klientów MŚP
- opieka i systematyczna rozbudowa powierzonego portfela klientów
- budowanie i dbałość o dobre relacje biznesowe z nowymi i obecnymi klientami
- ocena potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy
- sprzedaż produktów z zakresu bankowości korporacyjnej obecnym i nowo pozyskanym klientom
- opracowywanie indywidualnych rozwiązań i budowanie wizji rozwoju klienta we współpracy z innymi jednostkami Grupy mBanku
Jesteśmy otwarci na osoby, które posiadają:
- minimum roczne doświadczenie w sprzedaży usług finansowych, mile widziane w obsłudze klientów z sektora małych i średnich firm
- wiedzę z zakresu produktów bankowych skierowanych dla klientów firmowych oraz znajomość zagadnień dotyczących sytuacji ekonomicznej w Polsce i zagranicą
- otwartość na zmiany oraz energię w działaniu
- umiejętność identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów,
- czynne prawo jazdy kat. B
- praktyczna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego