Oferujemy
- Interesująca i pełna wyzwań praca w szybko rozwijającej się firmie promującej innowacyjne i nowoczesne technologie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach,
- Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym,
- Prywatna opieka medyczna,
- Przyjazne środowisko pracy.
Opis stanowiska
- Współtworzenie i wdrożenie planu działań marketingowych,
- Koordynacja i zarządzanie wybranymi projektami,
- Współpraca ze światowymi strukturami firmy w zakresie lokalnego wdrażania i koordynacji globalnych inicjatyw i projektów,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy realizacji projektów komunikacyjnych,
- Tworzenie budżetów i harmonogramów projektów,
- Organizacja wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych,
- Wspieranie lokalnych zespołów sprzedażowych w prezentacji planów aktywacyjnych dużym klientom,
- Wspieranie sprzedaży w przygotowaniu rocznych biznes planów dla kluczowych partnerów strategicznych,
- Praca z Category Managementem i Działem Sprzedaży w celu zapewnienia, że wszystkie inicjatywy związane z dystrybucją i wizerunkiem marki są realizowane terminowo i prawidłowo dla określonej kategorii,
- Zapewnienie doskonałości w realizacji sprzedaży poprzez materiały POS,
- Opracowywanie, wykonywanie i monitorowanie promocji (przed i po).
Profil kandydata
- Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu handlowym lub dziale marketingu po stronie producenta lub operatora,
- Gracz zespołowy, zdolny do budowania relacji na wszystkich poziomach i funkcjach,
- Wielozadaniowość, kreatywność, duża motywacja do pracy w stylu "all hands onboard", również pod presją czasu - typ "człowieka orkiestry",
- Wysoki poziom zdolności analitycznych a także kompetencje miękkie (relacyjność oraz komunikacja),
- Solidne umiejętności analityczne z pewnym doświadczeniem w korzystaniu z danych rynkowych,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Microsoft Excel, Word, PowerPoint),
- Prawo jazdy kat. B,
- Biegła znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie.