Nr. Ref.: KwF/DMD/WRB
Główne zadania:
- Zarządzanie ofertą rachunków bieżących / usługami płatności / usług dodanych dla klientów indywidualnych i mikroprzedsiębiorstw oraz jej rozwijanie
- Inicjowanie i prowadzenie projektów dotyczących akwizycji klientów indywidualnych i aktywacji w oparciu o ofertę rachunków
- Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju oferty rachunków bieżących i usług dodanych we współpracy z innymi jednostkami Banku i partnerami zewnętrznymi
- Zarządzanie ofertą cenową ww. produktów
- Analiza rynku i konkurencji w zakresie rachunków i usług dodanych
- Monitorowanie realizacji projektów w obszarze kont
- Przygotowywanie specyfikacji dla obszaru IT
- Analiza i monitorowanie portfela Klientów
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi
- Współpraca między departamentowa w zakresie obsługi produktów
- Przygotowywanie szkoleń produktowych
- Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - preferowany kierunek: marketing i zarządzanie, bankowość i finanse, ekonomia
- Min 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami bankowymi i prowadzeniu projektów związanych z akwizycją i aktywacją Klientów
- Bardzo dobra znajomość rynku bankowego
- Bardzo dobra znajomość procesów sprzedaży produktów bankowych
- Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)
- Umiejętność przygotowywania prezentacji
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętności analityczne
- Samodzielność
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej
- Możliwości rozwoju w ramach Grupy Banku Millennium S.A.
- Atrakcyjny pakiet socjalny
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.