Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Tata Consultancy Services
Data aktualizacji: 2020-03-04
Budapest, Cała Polska
Księgowość
Data aktualizacji: 2020-03-04
Tata Consultancy Services
Księgowy

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Księgowy
Work location: Budapest

WPROWADZENIE

Czy masz zdolności analityczne i jesteś nastawiony na osiąganie wyników? Czy chcesz pracować w wielojęzycznym środowisku, w którym możesz codziennie korzystać ze swoich umiejętności językowych? Jeśli Twoja odpowiedź na oba pytania brzmi „tak”, idealnie! Mamy dla Ciebie najlepszą ofertę w TATA Consultancy Services!

Księgowy będzie wykonywał określone transakcje księgowe w związku z działalnością biznesową klienta.

W imieniu TCS zapewni skuteczną usługę zgodnie z wymogami prawnymi i ustawowymi klienta oraz uzgodnionymi procesami firmy i umowami o poziomie usług.

ZADANIA

  • Członek zespołu AP
  • Rozumienie cyklu płatności
  • Terminowość i dokładność przy przetwarzania faktur - otrzymywanie i sprawdzanie faktur, księgowanie faktur, prośba o utworzenie nowych dostawców lub zmiana dostawców w sposób szybki i dokładny
  • Uzgodnienia kont - uzgadnianie i czyszczenia kont związanych z dostawcą
  • Przetwarzanie płatności - wykonywanie / sprawdzanie przebiegu płatności, identyfikowanie zmian/ uzupełnienia / usunięcia w razie potrzeby i korespondencja z odpowiednimi stronami w celu zatwierdzenia
  • Obsługa problemów - odpowiadania na zapytania dostawców przez telefon i e-mail / rozwiązywanie problemów związanych z fakturami i dostawcami we współpracy z interesariuszami wewnętrznymi / zewnętrznymi.

OBOWIĄZKI

  • Codzienna obsługa ilości transakcji/target
  • Rozwiązywanie zapytań klientów przez e-mail lub telefon
  • Przestrzeganie standardowych procedur operacyjnych / instrukcji szkoleniowych podczas wykonywania zadania
  • Zapewnienie zgodności z jakością wyników
  • Ilekroć mamy do czynienia z aktualizacja / zmiana procesu, należy upewnić się, że jest ona włączona do SOP z odpowiednim zarządzaniem zmianami
  • Skuteczne i terminowe komunikowanie problemów między wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, budowanie konstruktywnych relacji z zespołami offshore
  • Proces ciągłego doskonalenia
  • Udział w szkoleniu, aby działać jako wsparcie w razie potrzeby i / lub zgodnie z zaleceniami przełożonego
  • Przestrzeganie wewnętrznych wymagań TCS, wykonywanie wymaganych czynności zgodnie z terminami
  • Rozumienie cyklu procesu AP i AR od końca do końca
  • Terminowość i dokładność przetwarzania, przyjmowania i sprawdzania poprawności wniosków, utrzymywania danych podstawowych, sprawdzania poprawności wniosków vs. zasady organizacyjne w dokładny sposób
  • Obsługa zapytań od klientów / stron trzecich
  • Śledzenie otwartych pozycji
  • Śledzenie otwartych pozycji po eskalacji od klienta
  • Zestawienie uzgodnień
  • Wykonywanie kontroli jakości peer to peer, aby ograniczyć błędy przetwarzania
  • Przestrzeganie zobowiązań umownych klienta

PARTNERSTWO BIZNESOWE

  • Współdziałanie z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, aby w razie potrzeby rozwiązywać zapytania
  • Wspieranie i utrzymywanie wysokiego poziom komunikacji w ramach własnego zespołu i innych członków TCS
  • Wspieranie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych ze wszystkimi interesariuszami
  • Uczestniczenie w cotygodniowych rozmowach i innych rozmowach biznesowych z lokalnym zespołem klienta / w razie potrzeby

DODATKOWE ZADANIA

  • Może być wymagana podróż do lokalizacji klienta na DD (Due diligence) lub KT (transfer wiedzy na miejscu) lub udział w spotkaniach klienta
  • Zapewnienie pomocy w uzgodnionych w ramach w przypadku wszelkich żądań ad hoc zgłaszanych przez klienta
  • Przestrzeganie wewnętrznych wymagań, odpowiadania na zapytania / prośby kierownika zespołu, kierownika projektu i / lub innego wewnętrznego przełożonego dotyczące wewnętrznych zadań administracyjnych TCS, takich jak wypełnianie harmonogramu, zarządzanie wydajnością itp.
  • Wspieranie lidera zespołu, dostarczając wymagane dane / informacje dotyczące raportowania wewnętrznego i zewnętrznego
  • Inne zadania związane ze stanowiskiem i przydzielane przez przełożonego, w tym praca w dowolnym innym języku lub językach mówionych na wymaganym poziomie

WYMAGANIA

  • 1-3 lata odpowiedniego doświadczenia w rachunkowości
  • Silnych umiejętności analitycznych
  • Dyplom w dziedzinie finansów i rachunkowości
  • Dobre umiejętności komunikacyjne
  • Preferowane doświadczenie w pracy z ERP
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel i Power Point)
  • Średniozaawansowany język polski

 

Zalety

Pożądana znajomość używanych systemów biznesowych.

 

OFERTA

Oferujemy barwne i dynamiczne środowisko pracy z:

  • Dużą różnorodnością ludzi, kultur i obszarów biznesowych
  • Kursy i szkolenia językowe
  • Możliwość zmiany projektu
  • Na miejscu pokoje relaksacyjne i siłownia
  • Imprezy wolontariacie, sportowe i pracownicze.
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista