w Warszawie w Departamencie Bankowości Bezpośredniej na stanowisku:
Nr. Ref.: KwF/DBB/WCC
SZUKAMY:
osób entuzjastycznie podchodzących do zadań, z wykształceniem minimum średnim lub będących w trakcie studiów, a także takich, które umieją wykorzystać doświadczenie uzyskane w innej branży. Istotne jest, żeby potrafiły uważnie słuchać oraz prowadzić konwersacje z Klientami w przyjaznym tonie :)CO PRZED TOBĄ:
=będziesz poznawać wciąż nowych ludzi, dbać o relacje z naszymi Klientami, indywidualnie podchodząc do każdego z nich oraz pracując zgodnie z najwyższymi standardami obsługi. Zdobędziesz wiedzę w zakresie procesów, sprzedaży produktów i usług bankowych. Staniesz się głosem Banku Millennium, ponieważ to Ciebie usłyszą Klienci :)=NA CO MOŻESZ LICZYĆ:
- pracę na pełen etat w organizacji o wysokich standardach i kulturze
- wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
- cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem
- kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
- kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
- dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół
- przyjazne biuro w sąsiedztwie metra - tuż obok Pola Mokotowskiego
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.