Asystent/ka Departamentu
Zadania:
- przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji departamentowej (struktura, katalog kompetencji, lista certyfikatów)
- organizowanie i koordynowanie spotkań departamentowych
- przygotowywanie notatek ze spotkań
- koordynacja komunikacji wewnątrz departamentu
- wsparcie w organizacji szkoleń
- wsparcie w organizacji spotkań biznesowych
- wsparcie w organizacji konferencji branżowych
- organizację podróży służbowych
- przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych
- tłumaczenie wewnętrznych materiałów promocyjnych
- wsparcie administracyjne dla osób na stanowiskach managerskich
- inne bieżące sprawy administracyjne
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań
- umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
- umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku
Co Ci oferujemy:
- elastyczną formę współpracy
- dostęp do szkoleń
- dogodną lokalizację tuż przy metrze politechnika
- szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
- konwersacje z native speakerem
- możliwość pracy zdalnej - zazwyczaj przynajmniej jeden dzień w tygodniu