Twoje główne zadania:
- monitorowanie ogłoszeń przetargowych oraz zapytań ofertowych i ich obsługa do momentu podpisania umowy;
- zapewnienie aktualności dokumentów formalnych spółek;
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami w celu uaktualniania informacji o usługach EY;
- rozwijanie relacji z klientem wewnętrznym;
- przygotowywanie raportów w MS excel oraz analiza danych;
- bieżące wsparcie codziennych zadań zespołu Rozwoju Biznesu.
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
- dokładność i sumienność;
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań;
- bardzo dobra znajomość MS excel na poziomie pozwalającym na swobodne analizowanie dużych zbiorów danych z różnych źródeł i wykonywanie złożonych kalkulacji;
- umiejętności sprawnego gromadzenia informacji z sieci;
- znajomość języka angielskiego;
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- znajomość obszaru usług doradczych firm konsultingowych.
Kogo szukamy:
Oferujemy:
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.