Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-02-28
Specjalista ds. Kadr i Płac
Nr ref. 191149/5988
Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie
Księgowość, Human Resources
Data aktualizacji: 2020-02-28
Goldman Recruitment
Specjalista ds. Kadr i Płac
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko  


Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Nr ref. 191149/5988

Opis stanowiska:
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • przygotowywanie dokumentów kadrowych,
  • ewidencja danych w systemie kadrowo – płacowym,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy (harmonogramy i grafiki) i urlopów pracowniczych,
  • rozliczanie absencji pracowniczych,
  • naliczanie wynagrodzeń (wieloskładnikowych) i sporządzanie list płac,
  • rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów cywilno – prawnych,
  • rozliczenia / sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US i PFRON,
  • przygotowywanie raportów kadrowo – płacowych,
  • sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań na potrzeby Centrali – wprowadzanie danych do systemu,
  • wsparcie kadry kierowniczej w zakresie tematów związanych z Prawem Pracy,
  • obsługa Pracowników w zakresie sporządzania określonych zaświadczeń,
  • sporządzanie deklaracji rocznych PIT oraz ZUS IMIR,
  • zarządzanie funduszem socjalnym,
  • nadzór nad realizacją budżetu kosztów personalnych – dbałość o utrzymywanie określonego poziomu etatyzacji,
  • koordynacja procesu zatrudnienia Pracowników za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej. 

 

Wymagania:
  • min 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
  • znajomość obsługi komputera – w szczególności MS Excel,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • rzetelność, dokładność, skrupulatność,
  • znajomość języka angielskiego, min B1. 
  • znajomość obsługi programu Płatnik (znajomość programu kadrowo – płacowego Optima - mile widziana),
  • doświadczenie w branży produkcyjnej - mile widziane. 
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie i pakietu medycznego,
  • możliwość prezentowania i realizowania własnych pomysłów w ramach firmowego programu doskonalenia,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego.