Twoje główne zadania:
- Prowadzenie analiz rynku
- Tworzenie raportów branżowych
- Wsparcie zespołu projektowych w zarządzaniu wiedzą
- Tworzenie treści do komunikacji marketingowej
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
- Sprawne posługiwanie się językiem polskim
- Wiedza o trendach i procesach biznesowych
- Umiejętność redagowania treści
- Zdolności analityczne i samodzielność
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie redakcyjne lub copywriterskie
Kogo szukamy:
Otwartego na zdobywanie nowej wiedzy i samodzielnego researchera i/lub redaktora. Osoby pragnącej sprawdzić się w zróżnicowanym i wielowymiarowym środowisku korporacyjnym.
Oferujemy:
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.