Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- wprowadzanie danych osobowych do systemu w oparciu o niemieckie ustawodawstwo,
- rejestrację przebiegu zatrudnienia,
- weryfikację procesu dodatkowych wynagrodzeń pracowniczych,
- przygotowanie odpowiedzi na bieżące pytania pracowników (dotyczące m.in.: comiesięcznego wynagrodzenia, przysługującego urlopu, zmiany danych osobowych pracowników),
- weryfikację danych socjalnych i podatkowych pracowników,
- bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z klientem.
Oczekiwany profil kandydata:
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość programów MS Excel i MS Word w stopniu dobrym,
- dobra organizacja czasu pracy,
- bardzo dobrze rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim będzie dodatkowym atutem,
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
- program Care & Wellness w tym m.in kompleksowa opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, cyklicznie organizowane aktywności Wellness, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,
- dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,
- szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
- imprezy integracyjne (Carnival Party, Away Day), wyjścia zespołowe oraz wieczory kinowe,
- program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
- możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. urlopu sabbatical) po spełnieniu określonych warunków,
- możliwość pracy z domu i elastyczny czas pracy uzależniony od potrzeb biznesowych oraz indywidualnych pracownika.