Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-11-27
CRM Manager
Nr ref. JN-052020-143525_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2020-11-27
Michael Page
CRM Manager

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

CRM Manager


WarszawaJN-052020-143525_MP_PL

Prowadzę obecnie dla naszego klienta z branży FMCG rekrutację na stanowisko CRM Mangera ( Digital Team ). Naszym klientem jest marka globalna, która jest liderem w swojej dziedzinie.
What's on Offer
  • Bardzo dobrą atmosferę współpracy z entuzjastycznym zespołem ekspertów, wspierające środowisko pracy, które ceni Ciebie, jako członka zespołu
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie (praca z zespołem lokalnym i globalnym)
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
Job Description
  • Kreacja i egzekucja działań CRM w zakresie kampanii ofertowych i aktywacji lojalnościowych
  • Optymalizacja prowadzonych działań pod kątem zwiększenia częstotliwości zakupów i budowania wartości koszyka
  • Prowadzenie programów test&learn oraz rekomendowanie zmian i nowych kierunków rozwoju
  • Nadzór nad procesem tworzenia i optymalizacji segmentacji bazy użytkowników
  • Koordynacja aktywności CRM z kalendarzem marketingowym i kampaniami sprzedażowymi
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami narzędzi CRM i usług analitycznych (również międzynarodowymi)
  • Realizacja projektów mających na celu rozbudowę potencjału firmy w obszarze CRM (implementacji nowych i udoskonalanie istniejących narzędzi)
  • Zwiększanie zakresu i jakości zbieranych danych poprzez realizację projektów akwizycyjnych i retencyjnych
  • Tworzenie raportów i analiza
  • Dbanie o zgodność prowadzonych działań z wymogami prawa, wewnętrznymi politykami firmy i dobrymi praktykami w dziedzinie ochrony danych osobowych
The Successful Applicant
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenia w zarzadzaniu kampaniami CRM
  • Doświadczenie w realizacji aktywacji dla dużych grup konsumentów i z wykorzystywaniem dużych zbiorów danych
  • Swoboda w pracy z systemami analitycznymi
  • Dobra orientacja w rozwiązaniach MarTech'owych (np. marketing automation, systemy rekomendacyjne, performance marketing)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania hipotez
  • Ciekawość i kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców