What's on Offer
- Bardzo dobrą atmosferę współpracy z entuzjastycznym zespołem ekspertów, wspierające środowisko pracy, które ceni Ciebie, jako członka zespołu
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie (praca z zespołem lokalnym i globalnym)
- Atrakcyjny pakiet socjalny
Job Description
- Kreacja i egzekucja działań CRM w zakresie kampanii ofertowych i aktywacji lojalnościowych
- Optymalizacja prowadzonych działań pod kątem zwiększenia częstotliwości zakupów i budowania wartości koszyka
- Prowadzenie programów test&learn oraz rekomendowanie zmian i nowych kierunków rozwoju
- Nadzór nad procesem tworzenia i optymalizacji segmentacji bazy użytkowników
- Koordynacja aktywności CRM z kalendarzem marketingowym i kampaniami sprzedażowymi
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami narzędzi CRM i usług analitycznych (również międzynarodowymi)
- Realizacja projektów mających na celu rozbudowę potencjału firmy w obszarze CRM (implementacji nowych i udoskonalanie istniejących narzędzi)
- Zwiększanie zakresu i jakości zbieranych danych poprzez realizację projektów akwizycyjnych i retencyjnych
- Tworzenie raportów i analiza
- Dbanie o zgodność prowadzonych działań z wymogami prawa, wewnętrznymi politykami firmy i dobrymi praktykami w dziedzinie ochrony danych osobowych
The Successful Applicant
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenia w zarzadzaniu kampaniami CRM
- Doświadczenie w realizacji aktywacji dla dużych grup konsumentów i z wykorzystywaniem dużych zbiorów danych
- Swoboda w pracy z systemami analitycznymi
- Dobra orientacja w rozwiązaniach MarTech'owych (np. marketing automation, systemy rekomendacyjne, performance marketing)
- Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania hipotez
- Ciekawość i kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym