Dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w branży SSC poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Opis stanowiska:
- wsparcie Klienta biznesowego lub wewnętrznego w obszarze codziennych trudności związanych ze sprzętem oraz zamówieniami,
- kontakt z innymi działami w celu zapewnienia jak najwyższej jakości wsparcia,
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz współpraca przy doskonaleniu procesów,
- proponowanie rozwiązań w oparciu o potrzeby Klienta,
- koordynacja procesów oraz eskalowanie trudności do działów wsparcia IT.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego - C1
- dodatkowy europejski język obcy będzie dużym atutem,
- dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne, proaktywna postawa i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- zdolność analitycznego myślenia,
- wcześniejsze doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą Klienta będzie dużym atutem.
Oferta obejmuje:
- duże możliwości rozwoju zawodowego u jednego ze światowych liderów biznesu,
- work-life balance - możliwość dopasowania godzin do własnych potrzeb,
- pakiet benefitów oraz pakiet relokacyjny dla kandydatów z zagranicy,
- nowoczesne środowisko pracy - możliwość pracy zdalnej,
- dodatkowe bonusy językowe.