Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-08-17
Brand Manager
Nr ref. JN-052020-143543_MP_PL
mazowieckie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2020-08-17
Michael Page
Brand Manager

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Brand Manager


mazowieckieJN-052020-143543_MP_PL

Naszym klientem jest międzynarodowy fintech.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź B2B
  • opieka medyczna
  • pakiet sportowy
  • atrakcyjna lokalizacja biura
  • dofinansowanie do wybranych szkoleń
Opis stanowiska
  • współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju i komunikacji marki na bazie wypracowanej roli marki oraz jej pozycjonowania,
  • planowanie mediów, znajomość rynku mediów i mierzenia efektywności,
  • monitoring rynku i konkurencji, badania produktu oraz weryfikacja opinii konsumentów,
  • tworzenie budżetu i planu sprzedaży, definiowanie KPI dla działań marketingowych,
  • egzekucja planów marketingowych w zakresie komunikacji ATL/BTL,
  • kreacja materiałów ATL i BTL, zarządzanie współpracą z agencjami mediowymi,
  • nadzór nad planem mediowym i budżetem,
  • implementacja kampanii w „tradycyjnych" oraz „nowych" mediach,
  • koordynacja działań marketingowych 360,
  • zlecanie badań efektywności kampanii i analiza wyników- współpraca z podmiotami międzynarodowymi Grupy,
  • proaktywne wprowadzanie innowacyjnych działań w zakresie rozwoju marki
Profil kandydata
  • wykształcenie wyższe kierunkowe ( marketing, zarządzanie marką)
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w dziale marketingu lub w agencji reklamowej ( w dziale strategii bądź client services) w branży finansowej, e-commerce, fintech
  • mile widziana praca w domach badawaczych
  • wiedza na temat budowania strategii marki, znajomość rynku badań i segmentacji rynku, rozumienie potrzeb konsumentów,
  • wiedza na temat mediów tradycyjnych (TV, radio, OOH),
  • umiejętność zarządzania budżetem i planowania mediów, rozumienie kategorii w których działa firma, wiedza z zakresu UX i zarządzania projektami,
  • umiejętności organizowania współpracy dostawców zewnętrznych, umiejętności analityczne, strategiczne, umiejętności z zakresu controllingu marketingowego,
  • asertywność, kreatywność, komunikatywność, samodzielność
  • znajomość Google Analytics w stopniu zaawansowanym, MS Excel, MS PowerPoint, narzędzia do monitoringu efektów kampanii marketingowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
  • gotowość do reprezentacji firmy na arenie międzynarodowej,
  • wiedza na temat digital marketingu i prowadzenia kampanii 360

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Kierownik
Poziom stanowiska
Kierownik
Poziom stanowiska
Kierownik