Naszym klientem jest międzynarodowy fintech.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź B2B
- opieka medyczna
- pakiet sportowy
- atrakcyjna lokalizacja biura
- dofinansowanie do wybranych szkoleń
Opis stanowiska
- współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju i komunikacji marki na bazie wypracowanej roli marki oraz jej pozycjonowania,
- planowanie mediów, znajomość rynku mediów i mierzenia efektywności,
- monitoring rynku i konkurencji, badania produktu oraz weryfikacja opinii konsumentów,
- tworzenie budżetu i planu sprzedaży, definiowanie KPI dla działań marketingowych,
- egzekucja planów marketingowych w zakresie komunikacji ATL/BTL,
- kreacja materiałów ATL i BTL, zarządzanie współpracą z agencjami mediowymi,
- nadzór nad planem mediowym i budżetem,
- implementacja kampanii w „tradycyjnych" oraz „nowych" mediach,
- koordynacja działań marketingowych 360,
- zlecanie badań efektywności kampanii i analiza wyników- współpraca z podmiotami międzynarodowymi Grupy,
- proaktywne wprowadzanie innowacyjnych działań w zakresie rozwoju marki
Profil kandydata
- wykształcenie wyższe kierunkowe ( marketing, zarządzanie marką)
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w dziale marketingu lub w agencji reklamowej ( w dziale strategii bądź client services) w branży finansowej, e-commerce, fintech
- mile widziana praca w domach badawaczych
- wiedza na temat budowania strategii marki, znajomość rynku badań i segmentacji rynku, rozumienie potrzeb konsumentów,
- wiedza na temat mediów tradycyjnych (TV, radio, OOH),
- umiejętność zarządzania budżetem i planowania mediów, rozumienie kategorii w których działa firma, wiedza z zakresu UX i zarządzania projektami,
- umiejętności organizowania współpracy dostawców zewnętrznych, umiejętności analityczne, strategiczne, umiejętności z zakresu controllingu marketingowego,
- asertywność, kreatywność, komunikatywność, samodzielność
- znajomość Google Analytics w stopniu zaawansowanym, MS Excel, MS PowerPoint, narzędzia do monitoringu efektów kampanii marketingowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
- gotowość do reprezentacji firmy na arenie międzynarodowej,
- wiedza na temat digital marketingu i prowadzenia kampanii 360