Oferujemy
- opieka medyczna
- pakiet sportowy
- dofinansowanie do kursów językowych
- premia roczna
Opis stanowiska
- Tworzenie planów marketingowych dla danej linii produktowej;
- Zarządzanie portfelem produktów;
- Tworzenie planu działań promocyjnych i reklamowych dla danej linii produktowej;
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami usług;
- planowanie, zarządzanie i monitorowanie opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów;
- Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i analiza wyników sprzedaży.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe
- 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu (preferowana branża FMCG);
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność przygotowywania, analizowania i wykorzystania badań konsumenckich;
- Zdolności przywódcze i negocjacyjne;
- Samodzielność oraz dokładność;
- Komunikatywność i zaangażowanie.