JEŻELI:
- Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczno – finansowe, zarządzanie, matematyka, statystyka;
- Masz min. 2 lata doświadczenie w pracy w kontrolingu lub audycie finansowym, doradztwie księgowym;
- Znasz Excel w stopniu zaawansowanym;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
- Jesteś osobą, która powierzone zadania wykonuje terminowo, dokładnie i rzetelnie;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny, znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- Proces budżetowania w firmie;
- Opracowanie analiz i raportów zarządczych dla sklepów i poszczególnych dyrekcji Centrali;
- Zamknięcie miesiąca, roku finansowo-księgowego – przygotowanie rachunku wyników, weryfikację poprawności danych, przygotowanie komentarzy do wyników firmy, analizę oraz na ich podstawie wskazywanie tendencji w sklepach i w poszczególnych dyrekcjach.
OFERUJEMY CI:
- Umowę o pracę;
- Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie;
- Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
- Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
POZNAJ NASZYCH ZAWODNIKÓW:
Premie i akcjonariat |
Umowa o pracę |
Rozwój
i szkolenia |
Fundusz mieszkaniowy |
Świetna atmosfera |
i wiele więcej. Sprawdź nas! |