Naszym klientem jest międzynarodowa marka odzieżowa z segmentu casual.
Oferujemy
- Praca w stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Udział w projektach międzynarodowych,
- Silny kompetencyjnie oraz zgrany zespół współpracowników oraz podwładnych,
- Narzędzia pracy w tym samochód służbowy.
Opis stanowiska
- Planowanie, przydzielanie i kontrola budżetów (koszty ogólne, promocje),
- Przeprowadzanie cyklicznych wizyt w sklepach aby wspierać i motywować pracowników,
- Udział w opracowywaniu kompleksowej strategii handlowej oraz marketingowej,
- Odpowiedzialność za wdrożenie wytycznych VM na podległym regionie,
- Tworzenie planów sprzedażowych, nadzór i odpowiedzialność za ich realizację,
- Odpowiedzialność za rekrutację, szkolenie i rozwój pracowników,
- Aktywny udział w optymalizacji procedur organizacyjnych w dziale sprzedaży,
- Monitorowanie konkurencji i stałe poszukiwanie obszarów do rozwoju.
Profil kandydata
- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retail (koordynacja sieci sklepów i zespołu Area Managerów)- warunek konieczny,
- Naturalny lider, zdolny do motywowania i rozwoju zespołu,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Zorientowanie na wyniki,
- Doświadczenie w międzynarodowej firmie z zasadami i procedurami,
- Gotowość do częstych podróży służbowych,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny.