Nr. Ref.:
Zadania:
- Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług dla mikroprzedsiębiorców we współpracy z innymi jednostkami Banku
- Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi produktów
- Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług dodanych dla mikroprzedsiębiorstw
- Wdrażanie do sprzedaży oferty produktowej dla segmentu mikroprzedsiębiorców w sieci placówek Banku oraz w kanałach alternatywnych (m.in. telemarketing, Internet, partnerzy) – przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz tworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych
- Przygotowywanie oferty produktowej i usług dodanych Banku dla segmentu mikroprzedsiębiorców (rachunki, kredyty obrotowe, rozwiązania wspierające prowadzenie firmy)
- Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu mikroprzedsiębiorców
Wymagania:
- Min 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z mikroprzedsiębiorcami poparte sukcesami
- Umiejętność prowadzenia projektów
- Bardzo dobra znajomość rynku produktów i rozwiązań dla mikroprzedsiębiorców
- Bardzo dobra znajomość procesu tworzenia, promocji i sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorców oraz narzędzi go wspomagających
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS PowerPoint, MS Excel, MS Access
- Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej
- Ciekawą pełną wyzwań pracę
- Przyjazną atmosferę pracy
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.