JEŻELI:
- Posiadasz wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym na kierunku finanse i/lub rachunkowość;
- Masz min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu pełnej rachunkowości małych Spółek;
- Posiadasz praktyczną wiedzę w obszarze prawa podatkowego;
- Znasz zasady Ustawy o rachunkowości, IFRS;
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Posiadasz praktyczną znajomość Excela;
- Jesteś otwarty na partnerską współpracę, skuteczny w działaniu i nie boisz się podejmować decyzji;
- Mile widziana znajomość systemu Oracle Fusion oraz doświadczenie w branży nieruchomości.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- Zarządzanie podległym zespołem (4 -6 osób);
- Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;
- Nadzór i weryfikacja deklaracji podatkowych (VAT, CIT, podatek od nieruchomości);
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wg UoR;
- Uzgadnianie modułu środków trwałych;
- Współpracę z instytucjami zewnętrznymi (US, NBP, itp.);
- Uczestnictwo w projektach;
- Bezpośrednią współpraca ze sklepami w ramach Organizacji;
- Pełnienie roli MDR Officera.
OFERUJEMY CI:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania w zespole profesjonalistów i pasjonatów handlu;
- Szansę na dalszy rozwój w ramach organizacji;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska;
- Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- Umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
i kartę Multisport.
POZNAJ NASZYCH ZAWODNIKÓW:
Premie i akcjonariat |
Umowa o pracę |
Rozwój
i szkolenia |
Fundusz mieszkaniowy |
Świetna atmosfera |
i wiele więcej. Sprawdź nas! |