Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2020-08-05
Danish Customer Service Advisor
Nr ref. 379345-en_GB 33423070
Kraków, małopolskie
BPO/SSC, Obsługa klienta
angielski, duński
Data aktualizacji: 2020-08-05
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Danish Customer Service Advisor

Kogo szukamy?

Before you start our induction training we will check if you have:

  • very good Danish language skills
  • good English language skills
  • pro client attitude and communication skills
  • basic experience in Windows 7 and MS Office
  • customer service experience (is an asset but is not necessary)
  • team player, problem solving attitude and efficient task management skills

Czym będziesz się zajmować?

After an induction training you will be able to:

  • handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
  • analyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to you
  • deliver high quality standard service to customers
  • cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues

Co oferujemy?

Atmosfera

  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
  • Nieformalny dress code
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

Rozwój

  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Baza wiedzy MIT Sloan Management Review Polska
  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online

Benefity

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do aplikacji MyAudiobooks - Rozrywka i rozwój osobisty podane dousznie
  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
  • Kwiaty antysmogowe w biurach
  • Leasing samochodu

O nas

Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami.

Nasz zespół Cloud wspiera także firmy poprzez świadczenie usług biznesowych, takich jak helpdesk (z wykorzystaniem zasobów ludzkich oraz sztucznej inteligencji), dostęp do sieci i jej utrzymanie, operacje informatyczne, czy hosting, oraz utrzymanie aplikacji. Wszystkie te usługi dostarczamy w 24 językach z 4 lokalizacji w Polsce.

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z chmurą, dołącz do naszego globalnego zespołu i weź udział w technologicznej transformacji.