Dla naszego Klienta, globalnej organizacji rozbudowującej swoje struktury w Szczecinie, poszukujemy kandydatów, którzy chcą prowadzić międzynarodowe projekty migracji procesów.
Opis stanowiska:
- planowanie oraz koordynacja procesów migracji,
- przygotowywanie procesów migracji poprzez dogłębną analizę istniejących procesów,
- monitorowanie przebiegu przenoszenia procesów,
- przygotowywanie dokumentacji procesowej, zapewniając najwyższe standardy jakości,
- identyfikowanie potencjalnych ryzyk i luk w procesach w celu eliminacji błędów,
- bezpośrednia odpowiedzialność przed Klientem za projekty migracyjne,
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem projektowym,
- raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Operacyjnego.
Wymagania:
- min. 3-5 letnie doświadczenie w pracy dla SSC lub BPO,
- doświadczenie w migracji procesów biznesowych,
- doświadczenie w pracy projektowej,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- biegła znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem),
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, SAP,
- sumienność, dokładność oraz umiejętność skupienia na szczegółach,
- umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- gotowość do częstych podróży służbowych.
Oferta obejmuje:
- prace w międzynarodowej organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów,
- udział w interesujących i nowych projektach,
- możliwości wykorzystywania i doskonalenia znajomości języków obcych,
- pakiet relokacyjny oraz rozbudowany system premiowy.