Oferujemy
- pracę w rozwijającej się firmie i możliwość rozwoju poprzez bliską współpracę z Dyrektorem Finansowym
- prywatną opieke medyczną
- elastyczne godziny pracy
Opis stanowiska
- przygotowanie raportów miesięcznych
- wsparcie w przygotowaniu budżetów przychodowych dla nieruchomości oraz budżetów kosztów eksploatacji
- wsparcie w przygotowaniu rachunków wyników, bilansów, cash flow
- raportowanie realizacji budżetów (kosztowych i przychodowych)
- tworzenie analiz pod kątem nowych inwestycji
- wsparcie analityczne na potrzeby współpracy z bankami i firmami ubezpieczeniowymi
- przygotowanie analiz ad hoc na potrzeby zespołu
- współpraca z księgowością, weryfikacja ewidencji księgowej na potrzeby zarządcze
Profil kandydata
- 2-3 letnie doświadczenie w obszarze analiz/kontrolingu
- znajomość zasad sporządzania bilansu, rachunku wyników i cashflow na potrzeby raportowania zarządczego
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- chęć i umiejętność usprawniania procesów
- mile widziane doświadczenie z pracą na bazach danych
- samodzielność w działaniu, proaktywność, inicjatywa, chęć nauki