Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-10-22
Dyrektor Finansowy
Nr ref. 191609/6411
Łódź, łódzkie
Księgowość
Data aktualizacji: 2020-10-22
Goldman Recruitment
Dyrektor Finansowy
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta - jednej z największych spółek dealerskich, poszukujemy Kandydata na stanowisko 


Dyrektor Finansowy
Dyrektor Finansowy
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref. 191609/6411

Opis stanowiska:
  • pełen nadzór i odpowiedzialność za prowadzenie finansów spółki, w tym planowanie i kontrola przepływów pieniężnych, kontrola ryzyka, przygotowanie scenariuszy i projekcji finansowych,
  • pełne wsparcie Zarządu spółki w decyzjach związanych z finansami, inwestycjami dotyczącymi rozwoju Grupy,
  • pozyskiwanie finansowania na inwestycje (współpraca z bankami oraz inwestorami),
  • odpowiedzialność za przygotowywanie raportów finansowych i operacyjnych oraz sprawozdań na potrzeby spółki,
  • analiza efektywności strategicznych projektów operacyjnych,
  • bieżąca weryfikacja wskaźników biznesowych,
  • ścisła współpraca z biznesem przy kwestiach operacyjnych i strategicznych,
  • zarządzanie działami: Księgowości oraz Kadr i Płac,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami spółki.
Wymagania:
  • minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w spółce handlowej,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • ugruntowana wiedza z zakresu finansów i księgowości, 
  • znajomości przepisów prawa bilansowego, podatkowego oraz zasad rachunkowości,
  • doświadczenie związane z optymalizacją procesów i procedur,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • doskonałe umiejętności menedżerskie, organizacyjne i analitycznego myślenia,
  • gotowość do podróży służbowych.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
  • realny wpływ na rozwój firmy i możliwość wdrażania własnych pomysłów.