Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna automotive o ugruntowanej marce i pozycji na rynku. Uznany i atrakcyjny pracodawca, wyróżniający się przyjazną i otwartą kulturą organizacyjną oraz stabilnością w kontekście rozwoju zawodowego pracowników. Obecnie w związku z realizowaną strategią budowy struktury Customer Service w lokalnym oddziale firmy w okolicach Legnicy, firma poszukuje do swojego zespołu kandydata na stanowisko Customer Service Manager.
What's on Offer
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w budowaniu i rozwoju zespołu obsługi klienta
- Współpraca z dużymi i rozpoznawalnymi klientami firmy
- Zaangażowanie w międzynarodowe projekty w ramach organizacji
- Ubezpieczenie grupowe na życie
- Darmowa opieka medyczna (Luxmed - pakiet VIP)
- Dofinansowanie do posiłków na kartę LunchPass - 160 zł
- Dofinansowanie do karty Multisport 50%
- Możliwość darmowej nauki języków obcych na terenie firmy- angielski lub niemiecki
- Świadczenia socjalne z ZFŚS (wyprawki, dofinansowanie do wakacji, bony na święta)
- Premia roczna
Job Description
- Profesjonalne koordynowanie pracy zespołu Obsługi Klienta
- Zapewnienie najwyższej jakości usług dla klientów TIER1 i OEM branży automotive
- Egzekwowanie zapisów umów z klientami i partnerami finansowymi
- Rozpatrywanie skarg i reklamacji, nadzór zespołu w ramach raportowania błędów, DR/SE/TÄ
- Pierwszy kontakt w przypadku zarządzania liniami kredytowymi oraz należnościami klientów, w tym nadzór nad płatnościami
- Odpowiedzialność za terminowe informowanie kontrolerów finansowych o problemach z rozliczeniami, np. problemach technicznych, niejasnościach cenowych, opóźnieniach wynikających z obciążenia pracą, itd.
- Udział w regionalnym procesie S&OP w celu wyjaśnienia potrzeb klientów,
- Wsparcie zespołów klientów OEM w kwestiach operacyjnych
- Pośredniczenie w kontakcie z Controllingiem i innymi działami wspierającymi w zakresie zamknięcia okresu rozliczeniowego oraz śledzenia otwartych należności.
- Przestrzeganie procedur organizacji w zakresie koordynacji zespołu, egzekwowania celów oraz ocen rocznych, rozwijania i wspierania zespołu.
- Nadzór i zaangażowanie w aktywności operacyjne, m.in. przenoszenie zleceń klientów do systemu SAP, obsługi umów na dostawy, tworzenie zleceń wysyłkowych, fakturowanie dostaw, , organizacja transportów w porozumieniu z logistyką i klientami, pozyskiwanie danych do rozliczeń surowca i zamknięć okresowych, przetwarzanie raportów o błędach, ustalanie terminów produkcji w porozumieniu z działem planowania i klientami.
- Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad HSE i jakości w zakładzie, wymagań ZSZ wg norm ISO, Polityki ZSZ/SZBHP, obowiązujących procedur i instrukcji wewnętrznych.
The Successful Applicant
- Minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem Customer Service
- 5 letnie doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej automotive
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami
- Zorientowanie na cel
- Skuteczna komunikacja i kompetencje negocjacyjne
- Znajomość normy ISO 9001
- Znajomość specyfikacji IATF 16949
- Wiedza z zakresu Lean Manufacturing (Kaizen, 5S)
- Znajomość systemu SAP
- MS Excel - p.zaawansowany
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Znajomość jęz. niemieckiego-mile widziana