Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-11-07
Order Management Specialist
Nr ref. 191697/5619
Jelcz-Laskowice, dolnośląskie
BPO/SSC, Zakupy
Data aktualizacji: 2020-11-07
Goldman Recruitment
Order Management Specialist
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, wiodącej w swojej branży firmy produkcyjnej, rozbudowującej swoje lokalne struktury, poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do działu w obszarze zamówień.


Order Management Specialist
Order Management Specialist
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Nr ref. 191697/5619

Opis stanowiska:
  • zarządzanie i optymalizacja procesami w obszarze zamówień,
  • zwiększenie efektywności przepływu i jakości danych, administracja SAP,
  • obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • realizowanie zadań według wyznaczonych SLA,
  • dostarczanie raportów do wyznaczonych obszarów biznesowych,
  • wspieranie członków zespołu własnym doświadczeniem.
Wymagania:
  • niezbędna znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
  • minimum 1-3 letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji,
  • doświadczenie w obsłudze systemu SAP lub innego rozbudowanego narzędzia ERP,
  • mile widziane doświadczenie związane z obsługą zamówień / analizą danych / sourcingiem / master data / łańcuchem dostaw / materiałami / pricingiem / customer service,
  • analityczne oraz kreatywne podejście do problemów i chęć do pracy w zespole.
Oferta obejmuje:
  • możliwości rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji i realny wpływ na kształt zachodzących w niej procesów,
  • pracę w innowacyjnej firmie skupionej na współpracy i rozwiązywaniu problemów,
  • nowoczesne i przyjazne do pracy środowisko z polityką otwartych drzwi,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport.
  • dofinansowanie do wyjazdów wakacyjnych.