Dla naszego Klienta, globalnej firmy produkcyjnej rozbudowującej swoje lokalne SSC, poszukujemy kandydatów posiadających wieloletnie doświadczenie w Sourcingu w obszarze Marketingu.
Opis stanowiska:
- tworzenie i realizacja strategii w obszarze Marketing Sourcing organizacji oraz wsparcie własnym doświadczeniem,
- koordynacja procesów oraz projektów w obszarze Indirect Sourcing,
- zarządzanie określonymi kategoriami produktowymi oraz usługami,
- stałe badanie i monitorowanie rynku,
- bieżący kontakt z dostawcami oraz klientami, negocjowanie warunków współpracy,
- optymalizacja procesów zakupowych,
- analizowanie i raportowanie działań oraz potrzeb zakupowych,
- bieżąca ocena dostawców.
Wymagania:
- doświadczenie (5-8 lat) w Sourcingu na poziomie regionu i kategoriach Marketingu i/lub Capex, Usługi IT,
- dotychczasowe doświadczenie w roli Category Managera / Process Experta,
- zaawansowana znajomość procesów przetargowych, systemu ERP oraz systemów do e-sourincgu (Ariba, Jaggaer),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),
- umiejętność negocjacji oraz podtrzymywania relacji biznesowych,
- odpowiedzialność i samodzielność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B.
Oferta obejmuje:
- pracę w zaangażowanym zespole i międzynarodowym środowisku,
- zatrudnienie w firmie będącej liderem branży,
- realny wpływ na decyzje zakupowe i rozwój produktów,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- narzędzia niezbędne do wykonywania podstawowych celów.