Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-12-23
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Audyt, Księgowość, BPO/SSC, Analiza
Data aktualizacji: 2020-12-23
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, globalnej spółki rozbudowującej swoje nowe, lokalne struktury SSC, poszukujemy kandydatów posiadających doświadczenie w obszarze księgowości procesowej (AP/AR/GL/GA), analizy danych, monitorowania pracy zespołów oraz usprawniania procesów wewnątrz organizacji.


Senior Process Analyst (SSC Accounting)
Senior Process Analyst (SSC Accounting)
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Nr ref. 191789/6592

Opis stanowiska:
  • analiza jakości procesów księgowych oraz pracy zespołów w obszarze Operations na podstawie dostępnych wskaźników (m. in. KPI) i danych,
  • sprawdzanie zgodności prowadzonych procesów z ustaleniami oraz polityką spółki,
  • ocena wskaźników oraz trendów działu Operations, jakości współpracy z klientami,
  • poszukiwanie obszarów do usprawnień, tworzenie oraz realizacja planów dotyczących zmian organizacji procesów (process improvement),
  • ścisła współpraca z Managerem obszaru Quality,
  • ocena ryzyka operacyjnego.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie/background z obszaru Księgowości Procesowej lub Audytu,
  • doświadczenie w pracy w globalnych strukturach organizacji oraz współpracy innymi zespołami,
  • doświadczenie (min. 3-4 lata) w procesach związanych z analizą danych, analizą/optymalizacją procesów, KPIs, audytem wewnętrznym,
  • znajomość języka angielskiego min. B2 w otoczeniu biznesowym,
  • umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku,
  • umiejętność roziązywania problemów i formułowania nowych rozwiązań.
Oferta obejmuje:
  • praca w nowoczesnym i kofortowym biurze w centrum Szczecina,
  • praca globalnej i stabilnej strukturze z wieloma możliwościami rozwoju,
  • szereg benefitów pozapłacowych w tym dostęp do kursów językowych oraz platform e-learnigowych,
  • prywatna opieka medyczna,
  • konkurencyjne wynagrodznie.