Zakres obowiązków, który na Ciebie czeka wygląda następująco:
- kalkulacja rezerw na ryzyko prawne
- rozwój i aktualizacja metodologii kalkulacji rezerw na ryzyko prawne
- weryfikacja poprawności funkcjonowania metodologii w narzędziach informatycznych
- przygotowywanie analiz i raportów biznesowych wraz z ich wizualizacją
- udział w tworzeniu/doskonaleniu narzędzi informatycznych wspierających procesy raportowe i analityczne, automatyzacja narzędzi
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces?
- masz doświadczenie pracy w obszarze zarządzania ryzykiem, analiz biznesowych, controllingu
- posiadasz wiedzę z zakresu: analizy danych finansowych i biznesowych oraz ich wizualizacji, funkcjonowania baz danych, opracowywania raportów przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy przy budowie/rozwoju/walidacji modeli oceny ryzyka
- swobodnie pracujesz z aplikacjami MS Office, znasz język SHL, pracujesz z innymi narzędziami przeznaczonymi do analizy danych
- komunikujesz się w j. angielskim
- pracujesz z zaangażowaniem oraz odpowiedzialność
- łatwo nawiązujesz relacje
- lubisz się uczyć, chętnie podejmujesz nowe wyzwania