Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-11-30
Włocławek, kujawsko-pomorskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2020-11-30
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta - międzynarodowej spółki produkcyjno-handlowej, poszukujemy Kandydata na stanowisko  


Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa
Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa
Miejsce pracy: Włocławek
Nr ref. 191861/6633

Opis stanowiska:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodny z ustawą o rachunkowości,
  • dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań i innych raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (m.in. banki, ubezpieczyciele, GUS, NBP),
  • terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków: dochodowego od osób prawnych, PCC oraz podatku VAT,
  • terminowe i prawidłowe sporządzanie i składanie w urzędach skarbowych wszystkich odpowiednich deklaracji, informacji, sprawozdań i innych deklaracji/dokumentów wymaganych przepisami prawa,
  • terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji, informacji, sprawozdań i innych w NBP i Urzędzie Statystycznym,
  • nadzór na poprawnością wystawianych faktur sprzedaży,
  • obsługa audytu sprawozdań finansowych i współpraca z biegłym rewidentem.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości, finansów lub ekonomii,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych,
  • znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT oraz podatków dochodowych,
  • umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych oraz deklaracji i innych dokumentów podatkowych,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość systemu Comarch ERP XL/CDN XL - będzie atutem.
Oferta obejmuje:
  • umowa o pracę i wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego i szkoleń,
  • możliwość rozwoju zawodowego.