Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2020-11-30
Lublin, lubelskie
Bankowość, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2020-11-30
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Umowę
o pracę w
placówce
partnerskiej
mBanku
Konkursy sprzedażowe Kartę
sportową
Prywatną opiekę medyczną Przejrzysty system wynagradzania Dostęp do bazy szkoleń

Zobacz, jak dbamy o pracowników!

Zaciekawiliśmy Cię?

mBank ostrzega: Praca z nami grozi wyjątkową współpracą!
Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych dla firm
miejsce pracy: Lublin, nr referencyjny: AFE/094/1020

miejsce pracy: Lublin, ul. Spokojna 2

 

mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której czeka na Ciebie wiele wyzwań.

W związku z rozwojem sieci sprzedaży poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu.

 

Jakie wyzwania na Ciebie czekają?

  • aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu małych firm,
  • kompleksowa obsługa firm w zakresie sprzedaży produktów bankowych i niebankowych /m.in. kredyty niezabezpieczone, kredyty zabezpieczone, leasing, platforma walutowa/
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • dokonywanie wstępnej analizy dokumentów oraz zdolności kredytowej firmy,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta,
  • edukowanie Klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
  • budowanie pozycji rynkowej mBanku

Potrzebne Ci będzie:

  • doświadczenie w sprzedaży usług bankowych dla klientów firmowych i bardzo dobra znajomość produktów kierowanych do klienta biznesowego
  • znajomość zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (formy prowadzenia działalności, formy opodatkowania, sprawozdawczości),
  • wiedza z zakresu oceny i weryfikacji dokumentacji finansowej firmy pod kątem określenia możliwości kredytowania,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów i zarządzaniu portfelem klientów
  • znajomość technik sprzedaży i lokalnego rynku
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów i budowania relacji
  • dynamizm w działaniu, otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • konsekwencja w realizacji założonych celów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

 

Nasza oferta:

  • umowa o prace na czas zastępstwa
  • narzędzia niezbędne do pracy
  • rozwój w obszarze obsługi klienta biznesowego
 
Poziom stanowiska
Specjalista