Doradca klienta ds. małych i średnich przedsiębiorstw
Główne zdania:
- aktywne pozyskiwanie klientów MSP oraz stałe i systematyczne budowanie portfela klientów
- budowanie i zarządzanie relacjami z obecnymi klientami
- ocena potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy
- sprzedaż produktów z zakresu bankowości korporacyjnej
- wspieranie cross-sellingu w Grupie mBanku
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnym w ramach banku lub innej instytucji finansowej
- wiedza z zakresu produktów bankowych skierowanych dla klientów korporacyjnych oraz znajomość zagadnień dotyczących sytuacji ekonomicznej w Polsce i zagranicą
- praktyczna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, Power Point, swobodne poruszanie się w Internecie
- umiejętności identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów, szybkość działania
- czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres zastępstwa.