IT (Service Desk)
Zespół IT Service Desk stanowi pierwszą linię wsparcia informatycznego dla pracowników EY z całej Polski.
Możliwości, które na Ciebie czekają
Zdobędziesz doświadczenie w globalnych strukturach IT, poznasz najnowsze technologie, a także weźmiesz udział w ciekawych projektach.
Twoje główne zadania
- zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów z oprogramowaniem lub sprzętem, przy użyciu istniejących baz wiedzy i swojego doświadczenia
- zapewnisz telefoniczne, mailowe lub osobiste wsparcie techniczne dla użytkowników pracującyhc w biurach w Warszawie i innych największych polskich miastach
- wesprzesz spotkania oraz wydarzenia biznesowe od strony IT
Umiejętności, które wykorzystasz
- podstawowa wiedza z zakresu usługi Active Directory
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- rozwiązywanie problemów związanych z działaniem sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego Windows 10 oraz systemu iOS
Twoje dotychczasowe doświadczenie
- pierwsze doświadczenie na stanowisku bezpośredniego wsparcia technicznego
Docenimy również
- znajomość systemu zgłoszeniowego ServiceNow
Pasujesz do nas, jeśli
- Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole.
Oferujemy
- możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej i międzynarodowej firmie,
- pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole