Nr. Ref.:
Główne zadania:
- Przygotowywanie zaawansowanych analiz dot. akwizycji, portfela oraz atrycji produktów i
- Przygotowywanie analiz portfela Klientów indywidualnych
- Analiza wpływu zmian cennikowych na wynik finansowy
- Monitorowanie wyników akcji promocyjnych oraz sprzedażowych
- Analiza opłacalności nowych produktów i usług
- Analizowanie dochodowości produktów oraz segmentów Klientów
- Przedstawianie wniosków, rekomendacji i kierunków rozwoju wspierających decyzje biznesowe
- Współpraca przy tworzeniu planów budżetowych w zakresie produktów bankowych
Wymagania:
- Min. 4-letnie doświadczenie na stanowisku w obszarze analiz i/lub przetwarzania danych
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Matematyka, Informatyka, Ekonometria, Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne lub pokrewne
- Biegła znajomość SQL oraz umiejętność pracy z bazami danych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Wysokie umiejętności analityczne
- Nastawienie biznesowe
- Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i usług bankowych
Oferujemy:
- Odpowiedzialne stanowisko pracy w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.