Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-02-18
Wrocław, dolnośląskie
Project Management
Data aktualizacji: 2021-02-18
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjno handlowej poszukujemy osoby na stnaowisko Dyrektora Biura Projektowego, którego głównym zadaniem będzie wdrożenie do organizacji wysokich standardów zarządzania projektami oraz koordynacja projektów strategicznych dla biznesu.


(PMO) Project Management Office Director
(PMO) Project Management Office Director
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 191940/6707

Opis stanowiska:
  • stworzenie biura PMO z obecnych struktur projektowych organizacji,
  • zdefiniowanie strategi PMO i wdrażanie wspólnej metodologii, standardów i narzędzi zarządzania projektami,
  • realizacja najlepszych praktyk zarządzania, raportowania i przeglądu projektów,
  • nadzór nad pracami biura projektowego, w celu zapewnienia przepływu informacji między interesariuszami,
  • monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności,
  • ścisła współpraca z Zarządem przy realizowanych przez PMO projektach,
  • promowanie wiedzy biznesowej dot. zarządzania projektami w calej organizacji.
  • koordynowanie kluczowych projektów biznesowych na skalę międzynarodową.
Wymagania:
  • ekspercka znajomość tymatyki zarządzania projektami oraz powiązanych narzędzi, metod, technik i procesów,
  • umiejętności zarządzania budżetem, kosztami i rentownością,
  • znajomość narzędzi zarządzania zasobami i ryzykiem,
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów strategicznych i współpracy z Zarządem w dużych organizacjach,
  • myślenie strategiczne: umiejętność pogodzenia wielu celów i terminów w kontekście szerszej perspektywy biznesowej,
  • przywództwo i rozwój zespołu: umiejętność mentorowania, coachingu i skutecznego przekazywania wiedzy innym,
  • umiejętność analizowania danych finansowych i tworzenia modeli biznesowych, 
  • wysokie zdolności komunikacyjne i prezentacyjne,
  • język angielski na poziomie biznesowym,
  • wysoki poziom determinacji do osiągania celów,
  • otwartość na podróże służbowe w Polsce i zagranicą
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur dużej i dynamicznej firmy,
  • bezpośredni wpływ na rozwój organizacji przy współpracy z Zarządem,
  • zestaw niezbędnych narzędzi, w tym samochód służbowy,
  • benefity dodatkowe: karta sportowa, dodatki pracownicze, ubezpieczenie medyczne,
  • atrakcyjny pakiet wynagrodzenia razem z premią,