Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-01-29
Kraków, małopolskie
BPO/SSC, Administracja
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2021-01-29
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowego konceru naftowego i gazowego, poszukujemy kandydatów ze znajomością języka niemieckiego na stanowisko 


Back Office Specialist with German
Back Office Specialist with German
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191693/6764

Opis stanowiska:
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji Klienta,
  • wsparcie przy zarządzaniu umowami, reklamacjami i badaniu satysfakcji klientów, 
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
  • wprowadzanie danych cenowych do systemu SAP oraz bieżąca aktualizacja,
  • wstawianie i utrzymywanie rekordów SAP Customer Master,
  • generowanie i przesyłanie not kredytowych / debetowych do bazy klientów,
  • obsługa korespondencji i komunikacji z dystrybutorami i przedstawicielami handlowymi.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • bardzo dobra znajomość Ms Office oraz Excel,
  • doświadczenie w Obsłudze Klienta - mile widziane,
  • znajomość programu SAP – mile widziana,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Oferta obejmuje:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie + roczna premia,
  • pakiet świadczeń socjalnych (Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji.