Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, zajmującej się produkcją farb i lakierów, działającej w Polsce już ponad 20 lat, poszukujemy
Opis stanowiska:
- koordynacja wdrażania standardów wizualnych w podległych sklepach zgodnie z wytycznymi,
- rekomendowanie i przygotowanie planogramów półek,
- kontrolowanie budżetu,
- monitorowanie standardów jakości,
- stały kontakt ze sklepami, odwiedzanie i weryfikacja podległych jednostek,
- wsparcie dla działu handlowego,
- wsparcie administracyjne w obszarach związanych z category management'em.
Wymagania:
- minimum 3 lata doświaczenia w pracy w zespołach komercyjnych (sprzedaż, trade marketing, brand marketing),
- doświadczenie w prowadzeniu projektów,
- umiejętność współpracy w zespole, organizacji pracy własnej i rozwiązywania problemów,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, negocjacyjne oraz prezentacji,
- umiejętność analizy i interpretacji danych,
- bardzo dobra znajomość programów Excel i Power Point,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- prawo jady kat B.
Oferta obejmuje:
- umowa o pracę na czas określony,
- premie kwartalne,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- możlliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń.