Zakres zadań:
- nadzór nad funkcjonowaniem placówki partnerskiej
- realizacja wyniku biznesowego oddziału zgodnie ze strategicznymi celami mBanku
- kontakt z klientami oraz budowanie wizerunku Banku w lokalnej społeczności
- dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku
- koordynowanie pracą pracowników oddziału, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów (miesięcznych/kwartalnych/rocznych)
- bieżące wsparcie merytoryczne pracowników w ich codziennej pracy
- realizowanie działań marketingowych w podległej jednostce
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy w bankowości min. 4 lata ( znajomość rynku, produktów bankowych i procedur, makroekonomii)
- znajomość technik sprzedaży oraz produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych
- doświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych)
- umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientami
Mile widziana:
- doświadczenie w kierowaniu zespołem sprzedażowym lub bycie liderem w swoim obszarze działań
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym