Brand Marketing
Zespół komunikacji wewnętrznej odpowiada za komunikację do kilku tysięcy pracowników EY w Polsce. Dba, aby czuli się oni dobrze poinformowani, w kwestii tego co się dzieje w firmie. Komunikacja wewnętrzna jest częścią Brand, Marketing and Communications EY, czyli grona ekspertów, odpowiedzialnych za wizerunek i promocję firmy oraz jej usług.
Możliwości, jakie na Ciebie czekają
Będziesz mieć możliwość samodzielnej realizacji dużych, wielopłaszczyznowych projektów komunikacyjnych w międzynarodowej firmie. Uczestniczyć w wypracowywaniu strategii komunikacji wewnętrznej dla całej organizacji. Praca na tym stanowisku pozwoli nie tylko na dobre poznanie zagadnień z zakresu HR, ale także na współpracę z pozostałymi działami firmy, aby wszyscy pracownicy EY wiedzieli co dzieje się w organizacji
Twoje główne zadania
- realizacja i koordynacja projektów komunikacji wewnętrznej, w szczególności komunikacji HR
- przygotowywanie wewnętrznych newsletterów i innych form komunikacji, w tym komunikacji video i innych niestandardowych typów komunikacji
- bliska współpraca z partnerami wewnętrznymi w zakresie realizacji projektów komunikacyjnych
- analiza pod kątem efektywności prowadzonej komunikacji i zaproponowanie sposobów poprawienia wskaźników dotarcia komunikacji
Umiejętności, które wykorzystasz
- samodzielność w realizowaniu projektów, od planowania przez realizację, do ewaluacji
- znajomość zagadnień z zakresu HR, w tym employer brandingu
- wysokie umiejętności w zakresie redagowania i pisania tekstów
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego - studia filologiczne będą dodatkowym atutem
Twoje dotychczasowe doświadczenie
- minimum 5 lat doświadczenia w zakresie komunikacji w międzynarodowej firmie zatrudniającej co najmniej 2000 osób
- doświadczenie w realizacji projektów na poziomie międzynarodowym
Docenimy również
- umiejętności analityki danych ( znajomość MS Excel na poziomie min. średniozaawansowanym)
- znajomość narzędzia Adobe Analytics oraz innych narzędzi do analityki ruchu na stronach
- znajomość narzędzi/sposobów komunikacji w marketingu B2B
Pasujesz do nas, jeśli
Jesteś kreatywną osobą, dla której komunikacja to coś więcej niż wysłanie maila. Potrafisz dobrze słuchać i równie dobrze przekazywać usłyszane informacje, tak aby odbiorcy na rożnych stanowiskach i z całkowicie odmiennymi kompetencjami je otrzymali i zrozumieli. Poszukujemy osoby samodzielnej w działaniu, która analizuje sposoby komunikacji i potrafi dzięki tym analizom dopasować sposób komunikacji do odbiorcy.
Oferujemy
- Bardzo ciekawe, niepowtarzalne zadania w wielopłaszczyznowej organizacji. U nas możesz zdobywać doświadczenia u jednego z najlepszych pracodawców na polskim rynku. W komunikacji wewnętrznej na pewno nie dopadnie cię rutyna.