Temat tygodnia
Wywiad z Wojciechem Ruśkiewiczem, Managerem w dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-04-15
Head of Finance
Nr ref. 192190/6932
Aplikuj
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2021-04-15 Aplikuj
Goldman Recruitment
Head of Finance
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej grupy kapitałowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Head of Finance. Biuro firmy mieści się we Wrocławiu.


Head of Finance
Head of Finance
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 192190/6932

Opis stanowiska:
  • odpowiedzialność za analizę biznesową, prognozowanie i planowanie finansowe w regionie EMEA,
  • nadzór nad raportowaniem miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
  • przygotowywanie miesięcznych raportów operacyjnych, podkreślających wyniki finansowe oraz odchylenia od prognoz,
  • zarządzanie przepływami pieniężnymi i zwiększanie kapitału obrotowego spółki,
  • sporządzanie prognoz rachunku zysków i strat, bilansu i przepływów pieniężnych; ścisła współpraca z zespołem operacyjnym, celem zapewnienia dokładności podstawowych danych wejściowych i założeń,
  • udział w negocjacjach i przeglądach umów z dostawcami; zapewnienie najkorzystniejszych warunków finansowych / ekonomicznych.
Wymagania:
  • min. 10 lat doświadczenia w obszarze finansów, w tym 3 lata w roli zarządczej,
  • ukończony tytuł min. licencjata z rachunkowości, finansów lub ekonomii,
  • doświadczenie związane ze standardami IFRS (mile widziane US GAAP),
  • certyfikacje CIMA / ACCA lub pokrewne będą mile widziane,
  • biegła znajomość języka angielskiego C1,
  • umiejętność zastosowania rozwiązań ekonomicznych i księgowych w biznesie,
  • znajomość Excel na poziomie zaawansowanym,
  • silny nacisk na doskonalenie poprzez zdolność do identyfikacji i usprawniania nieefektywnych procesów,
  • wymagane doświadczenie w środowisku firm międzynarodowych.
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • bezpośrednia współpraca z zagranicznym zarządem spółki,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • szeroki pakiet benefitów, w tym samochód służbowy lub ekwiwalent,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej.