Marketing Specialist/Specjalista ds. marketingu
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za działania marketingowe mediów grupy:
- serwisów internetowych KarierawFinansach.pl oraz CareersinPoland.com (oraz ich aplikacji mobilnych),
- przewodnika "Kariera w Finansach i Bankowości" (dystrybuowanego zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej).
Twoje zadania:
- przygotowanie i realizacja strategii marketingowej naszych mediów,
- koordynacja dystrybucji magazynu drukowanego: współpraca z dotychczasowymi partnerami i pozyskiwanie nowych,
- zarządzanie kampaniami reklamowymi obu serwisów,
- odpowiedzialność za komunikację z użytkownikami serwisów,
- opieka nad obecnością w social media,
- współpraca z serwisami partnerskimi i środowiskiem akademickim,
- projektowanie materiałów reklamowych i współpraca z grafikiem,
- działania PR,
- działania employer brandingowe wewnątrz grupy,
- kampanie marketingowe b2b.
Profil kandydata:
- przynajmniej 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu internetowego,
- zaawansowana znajomość j. angielskiego (mile widziany poziom przynajmniej C1 w mowie i piśmie),
- komunikatywny, samodzielny i chętnie przejmujący inicjatywę,
- doświadczenie w pracy z Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads.
Mile widziane doświadczenie w branży mediów rekrutacyjnych.
Oferujemy:
- formę umowy dopasowaną do potrzeb kandydata,
- samodzielną, odpowiedzialną pracę i możliwość realizacji własnych pomysłów,
- możliwość rozwoju w kierunku stanowiska managerskiego,
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do karty MultisportPlus,
- nieformalną atmosferę w zgranym, doświadczonym zespole.
W czasie pandemii zdecydowana większość naszego zespołu pracuje zdalnie, ale jest też możliwość pracy w biurze.
Proces rekrutacji
Rekrutacja jest dwuetapowa:
- Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online (Google Meet).
- Osoby, które przejdą do kolejnego etapu, poprosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego, które omówimy podczas drugiego spotkania.