Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2022-02-03
TalentLink Support Analyst
Nr ref. 235319WD
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2022-02-03

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

A career in Information Technology, within Internal Firm Services, will provide you with the opportunity to support our core business functions by deploying applications that enable our people to work more efficiently and deliver the highest levels of service to our clients. Our Information Technology Generalist - Practice Support team focuses on managing the design and implementation of technology infrastructure within PwC, developing and enhancing internal applications, and providing technology tools that help create a competitive advantage for PwC to drive strategic business growth.

 

TalentLink Support Analyst

Workplace: Warszawa/Remote


Job Description & Summary:

Responsible for coordinating and overseeing the actioning and resolution of assigned service issues/tickets. Reporting to the TalentLink Service Delivery Lead with a dotted line to the TalentLink Solutions Architect Lead.

 

Essential responsibilities:

  • Provide day-to-day end-user second level support for TalentLink application

  • Identify the workaround/solution and resolve incident within the agreed service levels

  • Provide guidance on alternative resolutions on recurring or ongoing issues

  • Document troubleshooting or resolution steps

  • Work with the Service Desks to provide updates to the user, on the status of the incident

  • Engage and coordinate with the vendor, when required

  • Invoke escalation processes; involve multiple resolver groups, as needed

 

Required Skills:

  • At least 2-3 years of experience in support area

  • Excellent analytical and problem-solving skills

  • Strong communication and interpersonal skills

  • Fluency in English – both written and spoken

  • Good knowledge of SQL

  • Knowledge of ITIL processes 

  • Experience with ITSM systems

  • Quick learning ability with will to upskill in technical area

  • Basic experience with TalentLink application would be an additional advantage

 

Our Offer:

  • Career development and professional growth in a global team setting

  • Opportunity to work with the latest technologies and cloud-based platforms

  • Ability to pursue further professional development - access to the multiple trainings provided by PwC

  • Participation in multi-territory activities within the cross platform support area

  • Competitive salary and benefits package, including private healthcare, life and disability insurance, attractive voucher program

  • Inspiring and friendly work environment

  • Career development plan tailored to your preferences and ambitions

  • Flexible working arrangements based on the Polish Labor Law regulations including hybrid or remote model of work  

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.