Nr ref.: KwF/DZP/ZPR
Twój zakres obowiązków
-
Identyfikacja potencjału na automatyzację/robotyzację/optymalizację
-
Definiowanie wymagań biznesowych pod wdrożenie
-
Zapewnienie jakości wymagań biznesowych
-
Zarządzanie projektami wdrożeń rozwiązań digitalizacyjnych w procesach back office
-
Prowadzenie analiz procesowych w celu digitalizacji procesów
-
Identyfikacja technologii wspierających digitalizację procesów
-
Współpraca z biznesem, deweloperami oraz IT na wszystkich etapach projektu
-
Prowadzenie warsztatów i szkoleń z zakresu automatyzacji procesów i wykorzystania nowych technologii
-
Przygotowywanie statusów dla Komitetu Sterującego
Nasze wymagania
-
Dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów transformacyjnych w procesach back office
-
Praktyczna znajomość zagadnień dotyczących zarządzania projektami, szczególnie w obszarze robotyzacji, automatyzacji, digitalizacji i transformacji
-
Doświadczenie w mapowaniu procesów w notacji BPMN i przygotowaniu wymagań pod wdrożenia/zmianę
-
Umiejętność przygotowywania Business Case
-
Bardzo dobra znajomość aplikacji: MS Excel/MS PowerPoint
-
Znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
-
Kreatywność w wypracowywaniu rozwiązań
-
Samodzielność w prowadzeniu projektów i inicjatyw
-
Praktyczna znajomość metodyk PRINCE2, PMI, LEAN, SIX SIGMA
Mile widziane
-
Podstawy programowania w jakimkolwiek języku, bazy danych oraz narzędzia UIPath
-
Doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów i analiz rozwiązań klasy RPA i AI
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną oraz dodatkowe ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich
- Ciekawą współpracę ze specjalistami z wielu dziedzin
- Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
- Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
- Pracę w Centrali w Warszawie (nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie)
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- punkt obsługi lekarskiej w centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!