Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-09-17
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2021-09-17
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Kartę
sportową
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Młodszy specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej
miejsce pracy: Warszawa, nr referencyjny: ASZ/134/0921

Zapraszamy Cię do Departamentu Bankowości Transakcyjnej, do Wydziału Wdrożeń i Wsparcia.

Na co dzień wspieramy klientów korporacyjnych w zakresie systemów bankowości elektronicznej i produktów transakcyjnych. Kontaktujemy się telefonicznie oraz za po pomocą innych systemów zapewniających komunikację z klientem.

Zadania, które na Ciebie czekają podczas pracy w Wydziale to:

  • Telefoniczna i korespondencyjna obsługa zapytań klientów korporacyjnych w zakresie systemów bankowości elektronicznej i produktów transakcyjnych, w tym:
  • Obsługa umów i dyspozycji w zakresie bankowości transakcyjnej dla klientów korporacyjnych
  • Wsparcie pracowników banku w zakresie działania systemów bankowości elektronicznej


Nasza propozycja to zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.  Aktualnie pracę będziesz wykonywać w całości zdalnie, ale weź pod uwagę, że niedługo będziemy przechodzić na model pracy hybrydowej i wówczas spotkasz się z zespołem w Warszawie, na Prostej 18.

Sprawdzisz się w tej roli, jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki studiów: ekonomia, finanse, bankowość, informatyka
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w bankowości lub
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z klientami
 
Poziom stanowiska
Specjalista