Zapraszamy Cię do Departamentu Bankowości Transakcyjnej, do Wydziału Wdrożeń i Wsparcia.
Na co dzień wspieramy klientów korporacyjnych w zakresie systemów bankowości elektronicznej i produktów transakcyjnych. Kontaktujemy się telefonicznie oraz za po pomocą innych systemów zapewniających komunikację z klientem.
Zadania, które na Ciebie czekają podczas pracy w Wydziale to:
- Telefoniczna i korespondencyjna obsługa zapytań klientów korporacyjnych w zakresie systemów bankowości elektronicznej i produktów transakcyjnych, w tym:
- Obsługa umów i dyspozycji w zakresie bankowości transakcyjnej dla klientów korporacyjnych
- Wsparcie pracowników banku w zakresie działania systemów bankowości elektronicznej
Nasza propozycja to zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Aktualnie pracę będziesz wykonywać w całości zdalnie, ale weź pod uwagę, że niedługo będziemy przechodzić na model pracy hybrydowej i wówczas spotkasz się z zespołem w Warszawie, na Prostej 18.
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki studiów: ekonomia, finanse, bankowość, informatyka
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w bankowości lub
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z klientami