W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób w tym ponad 1000 w obszarze technologii.
Płatne Praktyki w Centrum Kompetencji Assurance (Katowice)
Pracując w naszym Centrum Kompetencji Assurance będziesz mieć możliwość bezpośredniej pracy z liczną i różnorodną grupą klientów, przy wykorzystaniu najnowszych dostępnych technologii do przeprowadzania prac audytowych w kluczowych obszarach audytu finansowego.
Czekamy na:
- studentów od III roku i absolwentów (preferowane kierunki ekonomiczne)
- ze znajomością podstaw finansów / rachunkowości lub praktycznego, funkcjonowania procesów biznesowych przedsiębiorstw (dodatkowy atut)
- z dobrą znajomością Excela,
- z dobrą znajomością j. angielskiego,
- z wysokimi umiejętnościami analitycznymi i interpersonalnymi.
Dlaczego warto:
- masz szansę zdobyć doświadczenie w projektach dla firm z różnych sektorów gospodarki, zarówno ogromnych międzynarodowych przedsiębiorstw, jak i lokalnych firm,
- będziesz miał możliwość poznać i wykorzystać w praktyce różne narzędzia biznesowe,
- zdobędziesz wiedzę o standardach rewizji finansowej oraz sprawozdawczości finansowej,
- dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy,
- będziesz członkiem zespołu, odpowiedzialnym za pracę w wybranych, powierzonych obszarach pod nadzorem doświadczonych osób.
Co oferujemy?
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz kartę sportową,
- dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring,
- wsparcie Buddy’iego w pierwszych dniach praktyk,
- możliwość otrzymania premii za polecenie znajomego,
- nowoczesny sprzęt do pracy.