Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2021-12-07
Kraków, małopolskie
Konsulting, Administracja
Data aktualizacji: 2021-12-07

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Obecnie do naszej Kancelarii Prawnej poszukujemy

Prawnika do Praktyki Prawa Handlowego oraz M&A.

Miejsce pracy: Kraków

 

Rola:

  • Twoim zadaniem będzie wspieranie prawników Kancelarii prowadzących projekty transakcyjne oraz w obszarze prawa handlowego, w tym:
  • Bieżąca obsługa i doradztwo korporacyjne dla klientów Kancelarii (zarówno międzynarodowych korporacji, jak również rodzimych przedsiębiorców);
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych w toku prowadzonych projektów (udział w spotkaniach z klientami Kancelarii, opracowywanie scenariuszy reorganizacyjnych, identyfikowanie obszarów wrażliwych w toku projektu);
  • Przygotowywanie projektów dokumentów dla klientów Kancelarii (umów wspólników, umów sprzedaży udziałów/akcji, planów przekształceń / połączeń / podziałów, umów cywilnoprawnych, uchwał korporacyjnych, wniosków w postępowaniach rejestrowych);
  • Udział w projektach transakcyjnych w tym przeprowadzanie badań due diligence i wsparcie w procesach sprzedaży/nabyć spółek/aktywów.

 

Profil kandydata:

  • Bardzo dobra znajomość prawa handlowego i cywilnego w obszarach niezbędnych w toku realizacji procesów reorganizacyjnych oraz transakcyjnych;
  • Doświadczenie praktyczne z zakresu procesów reorganizacyjnych spółek (łączenie, podział, przekształcanie spółek) oraz prawa cywilnego i handlowego (przygotowywanie umów cywilnoprawnych, podwyższenia/obniżenia kapitału zakładowego)
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu fuzji i przejęć (procesy due diligence, przygotowywanie umów inwestycyjnych oraz umów sprzedaży akcji/udziałów);
  • Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w realizacji procesów reorganizacyjnych oraz obsłudze korporacyjnej zdobyte w renomowanej kancelarii prawnej;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie z uwzględnieniem terminologii prawniczej;
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań;
  • Samodzielność;
  • Znakomite zdolności interpersonalne;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami;
  • Radca prawny / adwokat lub aplikant radcowski / adwokacki (2 lub 3 rok) (od 2 do 4 lat doświadczenia od ukończenia studiów).

 

Co oferujemy:

  • możliwość poszerzenia doświadczenia i bezpośredni wpływ na rozwój zawodowy;
  • otwartość na Twoje kreatywne pomysły i rozwiązania;
  • współpraca z najlepszymi ekspertami z branży w innowacyjnym środowisku nowoczesnej kancelarii;
  • możliwość pracy w ramach multidyscyplinarnych zespołów projektowych, razem z ekspertami z działów doradztwa podatkowego oraz doradztwa biznesowego;
  • udział w spotkaniach klienckich i rozwój umiejętności miękkich;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów. 
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.