Nr ref.: KwF/DKA/ZRE
Twój zakres obowiązków
-
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji pracowników w tym do obszaru sprzedaży – sieci placówek detalicznych i departamentów wsparcia
-
Dobór najbardziej efektywnych metod rekrutacji i pozyskiwania Kandydatów
-
Prowadzenie wywiadów telefonicznych, on-line oraz bezpośrednich spotkań z Kandydatami, przygotowywanie raportów rekrutacyjnych
-
Współpraca z Klientami wewnętrznymi w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych
-
Przygotowywanie, redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń na zewnętrznych portalach
-
Współtworzenie wizerunku Banku Millennium, jako atrakcyjnego pracodawcy w tym reprezentowanie Banku na targach pracy, konferencjach, itp.
-
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych
Nasze wymagania
-
Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze HR lub w agencji rekrutacji i doradztwa personalnego
-
Wykształcenie wyższe (najchętniej kierunkowe: ZZL, psychologia, zarządzanie)
-
Umiejętność rekrutacji poprzez niestandardowe kanały takie jak: media społecznościowe, polecenia, eventy
-
Zainteresowanie szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi
-
Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Duży poziom samodzielności oraz etyki zawodowej
-
Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Mile widziane
-
Mile widziane doświadczenie w instytucji finansowej
To oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w dynamicznym zespole zorientowanym na sukces
-
Atrakcyjną lokalizację biura w Warszawie lub Gdańsku
-
Pracę w wewnętrznym dziale HR w atmosferze opartej na zaufaniu i współpracy - wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników
-
Możliwości rozwoju oraz wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- punkt obsługi lekarskiej w centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!