PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry. Be who you are and be a game changer.
Umiejętności techniczne:
-
Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego;
-
Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk;
-
Preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych;
-
Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10;
-
Podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej;
-
Znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. G Suite, MS Office;
-
Dobra znajomość języka angielskiego;
-
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
-
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole;
-
Mile widziana obsługa Power BI.
Rola:
-
Udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych;
-
Wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego;
-
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;
-
Instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy.
Co oferujemy:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów;
-
Jasna ścieżka rozwoju;
-
Wsparcie Buddy’iego w pierwszych tygodniach pracy;
-
Dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring doświadczonych osób;
-
Atrakcyjna lokalizacja biura przy stacji Metro Politechnika.
Aplikuj już teraz!
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami: pl_ITrecruitment@pwc.com