Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-12-02
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Nr ref. KwF/Pracuj//DBB/WCC
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-12-02
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KwF/Pracuj//DBB/WCC

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym

  • Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)

  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie

  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny

  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne

  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym

To oferujemy

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole

  • Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Ubezpieczenie grupowe będące ochroną w trudnych sytuacjach

  • Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta

  • Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy

  • Dogodną lokalizację - okolice metra Pole Mokotowskie - idealny dojazd do pracy

  • Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • karta sportowa na preferencyjnych warunkach
  • punkt obsługi lekarskiej w centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium